طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه
نوشته شده توسط : admin

قرار دادن طرح یکپارچه، خلاق و عملی برای یک اتاق خواب دختران، بدتر از آن نیست. کلید طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه این است که برای ذخیره سازی انعطاف پذیر و قابل دسترس، لهجه های رنگارنگ و یک یا دو عنصر قابل توجه برای یک نگاهی که می تواند به عنوان کوچک شدن دختر شما رشد کند، ایجاد شده است.

طراحی دکوراسیون اتاق

اتاق خواب دختران باید یک فضای انعطاف پذیر باشد تا نیازهای متغیر خود را از دوران کودکی تا سالهای نوجوانی برآورده سازد. بنابراین لازم است اطمینان حاصل شود که موارد بزرگی از قبیل تخت، کمد و کمد های کشویی، آزمون زمان است. رنگ، الگوی و لمس جادویی را از طریق پارچه، نورپردازی، آثار هنری و لوازم جانبی دلپذیر اضافه کنید.

 

میخواهید ایده های تزئینات بیشتر در اتاق کودکان را بخرید؟ کانال اتاق کودک ما را برای مشاوره و الهام بخوانید

 

1. یک موضوع بالغ را انتخاب کنید

ایده های اتاق خواب دختران

 

ممکن است او از ظاهر پری صورتی بیرون بیاید، اما این بدان معنا نیست که دختر شما آماده خستگی بژ است. طرح او را لمس زرق و برق بزرگسالان با مبلمان چوب و مبلمان و اسکاندی لوازم جانبی سبک.

 

2. بیانیه ای بسازید

ایده های اتاق خواب دخترانه

 

برچسبهای bold و easy-on-easy-off این طرح را با هم هماهنگ کنید. اما آنها همچنین راهی عالی برای اضافه کردن یک نقطه مورد علاقه به یک اتاق هستند، به خصوص اگر دختر شما احتمالا تغییر ذهن خود را ادامه دهد.

 

3. اضافه کردن ذخیره سازی هوشمندانه

ایده های اتاق خواب دختران

 

دختران با چیزهای زیادی همراه هستند، بنابراین برای ذخیره سازی به اندازه فضای ذخیره سازی لازم است. قفسه های ساختمانی در کوچه ها را با درب های کشویی و مسطح برای پنهان کردن آنچه که پشت سر گذاشته است، ساخت. قفسه پشت تخت دو برابر به عنوان میز کنار تخت و اتاق را برای کتاب ها و سی دی ها فراهم می کند. اگر وقت آن رسیده است که یک تخت جدید بیاورید، یک فنجان با صندوق های ذخیره سازی زیر آن را بخرید.

 

4. ارزان بپردازید

ایده های اتاق خواب دختران

 

برای لوازم جانبی بودجه بروید که به ذهنتان برای اتاق های خیریه اهمیت نمی دهد. با نگاه کردن به یک پالت رنگ ساده، مانند گل های خاکستری و گلابی پینک، با نگاه کردن به حالت کلاسیک نگاه کنید، به طوری که اتاق از شهر شیک می باشد، نه گردشگری.

 

5. ذخیره سازی خود را مرتب کنید

ایده های اتاق خواب دختران

 

اگر فضا یک مسئله است، یک تخت با زیر شلواریها در زیر کارهای بسیار خوبی انجام می شود زیرا شما هرگز نمی توانید در اتاق خواب کودک نگهداری کنید. به همین ترتیب، یک تختخواب که در زیر آن قرار دارد، مناسب برای خوابیدن است. اگر فضای فشرده است، سعی کنید آینه های بالای یک میز را اضافه کنید تا توهم فضای بیشتر شود.

 

6. تحریک حواس خود را

ایده های اتاق خواب دختران

 

بازی های تصویری می تواند به یک اتاق سرگرم کننده و فانتزی در اتاق کودک کمک کند. برخی از اسباب بازی های بازی نقش مهمی مانند آشپزخانه های کوتاه و مغازه ها را در دسترس داشته باشید، بنابراین کودکان می توانند خود به خود تصمیم بگیرند که چه مدت از آنها استفاده کند.




:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه , اتاق خواب دختران , طراحی دکوراسیون اتاق , دکوراسیون اتاق دخترانه ,
:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: